מרשל מוגבה DH-C2 

    צור קשר:
    053-762-6992

    או השאר פרטים ונחזור אליך


    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    מרשל מוגבה DH-C2 הוא הקלאב קאר האידיאלי לכל מטרה. עם עוצמת מנוע גבוהה, מרחק של 15 ס"מ מהקרקע וגלגלי שטח הוא יכול לגרור עגלות, להסיע נוסעים, לשאת משאות קטנים כגון כלי עבודה גם בתנאי שטח לא קלים ודרכים לא סלולות. 

    קלאב קאר מרשל מוגבה DH-C2 

    אל תניחו למראה החמוד שלו להטעות אתכם, מדובר ברכב תפעולי קשוח לעבודות קשות. תוכלו להעזר בו כדי להרים משאות, לגרור עגלות, להסיע נוסעים ולקחת את כלי העבודה שלכם איתכם לכל נקודה בשדה, בשטח התפעולי או באיזור הפתוח גם כאשר הקרקע אינה סלולה. 

    אבזור 

    מרשל מוגבה DH-C2  מתהדר במרחק של 15 ס"מ מהקרקע, מה שממש עוזר כשהקרקע סלעית ולא ממש ידידותית, מנוע חזק של 48 וולט וגלגלי שטח גדולים ואיכותיים. כל הרכבים התפעוליים מתוצרת מרשל נהנים מרכיבים אלקטרוניים תוצרת ארה"ב וקנדה באיכות הגבוהה ביותר. ניתן להוסיף לרכב התפעולי גם את התוספות הבאות בתשלום נפרד:

    • ספסל אחורי לשני נוסעים. 
    • גג ארוך כדי לאפשר לנוסעים מחסה מפני גשם או שמש קופחת
    • כיסוי חורף כדי שתוכלו להמשיך לעבוד גם ביום סוער.

    למי זה מתאים?

    לכל מי שזקוק לרכבים תפעוליים לצורכי עבודה ונשיאת משאות בתנאי שטח, החל משדות חקלאיים ומטעים וכלה במפעלים ואיזורי תפעול בתנאי שטח. ניתן להשתמש בו גם לצרכים פרטיים כקלאב קאר חזק ועוצמתי לנהיגת שטח וצירוף מטען מאחור. 

    מחיר

    מרשל מוגבה DH-C2 מגיע עם מחיר משתלם במיוחד של 34,000 לרכב תפעולי יעיל המאפשר גיוון רב במשימות לביצוע, אמין ואיכותי ומחזיק מעמד במשך שנים ארוכות. 

    מפרט טכני 

    אורך 260 ס"מ
    רוחב 124.5 ס"מ
    מרחק מהקרקע15 ס"מ 
    מנוע 48 וולט DC
    משקל כולל 520 ק"ג 

    כותב המאמר: סהר אוחיון

    מאמר זה וכל התוכן באתר נכתב על ידי סהר אוחיון ואנשי מקצוע מנוסים בתחום הרכבים התפעוליים. למידע נוסף היכנסו לעמוד האודות שלנו.

      צור קשר:
      053-762-6992

      או השאר פרטים ונחזור אליך


      בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

      רכב תפעולי מומלץ