מרשל מוגבה DH-C4

    צור קשר:
    053-762-6992

    או השאר פרטים ונחזור אליך


    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    אם יש דבר כזה רכב תפעולי מושלם, זה כנראה יהיה מרשל מוגבה  .DH-C4עם מנוע עוצמתי, גלגלי שטח, ארגז אחורי ענק וגוף מוגבה הוא סוס העבודה המועדף על חקלאים ותחזוקנים, אך הוא גם נוח ומפנק מספיק כדי לצאת איתו לפיקניק נפלא בחיק הטבע עם המשפחה והחברים בימי האביב החמימים. 

    מרשל מוגבה  DH-C4

    עבודה קשה או בילויים? למה לא שניהם! מרשל מוגבה DH -C4 יכול לעבוד איתכם מסביב לשעון בתנאי שטח קשים וגם לצאת איתכם לגלות שבילים מרתקים בחיק הטבע עם יכולת טובה לתמרן גם באיזורים תלולים. המושבים המפנקים והאבזור הטכנולוגי יקחו אתכם רחוק יותר משאי פעם חלמתם. 

    אבזור 

    כל הרכבים התפעוליים מתוצרת מרשל נהנים מטכנולוגיה אלקטרונית איכותית ביותר תוצרת ארצות הברית וקנדה, עם מנוע 48 וולט תוכלו לגרור משאות, לשאת מטען גדול, לקחת בין 4 – 6 נוסעים ( על ידי רכישת ספסל אחורי ) מושבים נוחים ותחושת בטחון גדולה, תוכלו לעבוד קשה כל השבוע ולקחת את כל המשפחה לבילוי בשבת אביבית. 

    למי זה מתאים?

    לכל מי שזקוק לקלאב קר יעיל וחזק בתנאי שטח לא ידידותיים עם יכולת תמרון טובה וכל זאת מבלי לוותר על נוחות ומושבים מרווחים. יכול להתאים למטעים, שדות חקלאיים, איזורים תפעוליים, הסעה בטוחה של נוסעים בתנאי שטח לא קלים, בילוי וקייט בשמורות טבע ועוד. 

    מחיר

    מרשל מוגבה  DH-C4עולה 34,000 ש"ח, מחיר משתלם במיוחד לנוכח המגוון העצום של משימות שתוכלו לבצע איתו. כמו כן, ניתן להשיגו גם כיד שניה בשל האמינות והאיכות של הקלאב קאר של מרשל.

    מפרט טכני 

    אורך 362 ס"מ 
    רוחב 124.5 ס"מ
    מרחק מהקרקע15 ס"מ 
    מנוע 48 וולט DC
    משקל 610  ק"ג 

    כותב המאמר: סהר אוחיון

    מאמר זה וכל התוכן באתר נכתב על ידי סהר אוחיון ואנשי מקצוע מנוסים בתחום הרכבים התפעוליים. למידע נוסף היכנסו לעמוד האודות שלנו.

      צור קשר:
      053-762-6992

      או השאר פרטים ונחזור אליך


      בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

      רכב תפעולי מומלץ