קלאב קאר טמפו חשמלי

    צור קשר:
    053-611-0592

    או השאר פרטים ונחזור אליך

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    הרכב התפעולי מדגם טמפו הוא הקלאב קאר החדיש והמפנק ביותר. הוא בנוי לבילוי והנאה בכל מזג אויר ומתאים במיוחד לקייט ונופש, טיולים ופנאי. ניתן לרכוש אותו עבור התניידות נוחה במושבים וקיבוצים, בתי מלון ופארקים רחבי ידיים לשימוש ולהנאת האורחים. 

    קלאב קאר מדגם טמפו 

    קלאב קאר דגם טמפו הוא דגם חדיש ומפנק ליום נפלא של טיול בשמש ובאויר הצח. הוא נבנה על מנת לשמש לקייט ובילוי ולכן האיבזור שלו כולל מסך מגע ורמקולים איכותיים כדי שתוכלו לשמוע את המוסיקה האהובה עליכם ולהתעדכן בחדשות מכל מקום, מושבים נוחים במיוחד ומראה מעוצב וחדשני. ניתן להשיגו במבחר צבעים ולהוסיף לו איבזור נלווה בתוספת תשלום כדי שכל פיקניק בחיק הטבע או נסיעה שלווה בשבילים פתוחים יהיו פשוט מושלמים.  

    אבזור 

    בנוסף לפינוקים קלאב קאר מסוג טמפו מצוייד בשלדת אליומיניום חזקה לנסיעה בטוחה, גלגלים איכותיים, מערכת בלמים ובולמי זעזועים יעילים לשמירה מירבית על בטיחות הנוסעים ומסוגל לשאת משקל עד 360 ק"ג. 

    אבזור נוסף 

    אם תרצו תוכלו להוסיף בתשלום נוסף גם ספסל אחורי וגג ארוך כדי להסיע עוד זוג נוסעים מאחור, אידיאלי לכל מי שרוצה לקחת חברים או ילדים ונכדים לטיול ברחבי הקיבוץ או הפארק ולבלות איתם זמן איכות. תוכלו גם לרכוש כיסוי חורף כדי שתוכלו להשאר עצמאיים ותנועתיים גם בימים קרים מאד וגשומים. 

    מחיר 

    רכב תפעולי מסוג טמפו חשמלי עולה בסביבות 34,000 והוא נחשב לאחד הרכבים התפעוליים העמידים והכדאיים ביותר לרכישה ואמין במיוחד. 

    מפרט טכני 

    נתוני הסוללה מתייחסים לבטריה רגילה, ניתן לשדרג לדגם בעל סוללת ליתיום איכותית. 

    אורך 232 ס"מ
    רוחב 120 ס"מ
    מרחק מהקרקע11.4
    סוללה 8 וולט 
    משקל 224.5 ללא מצברים

    כותב המאמר: סהר אוחיון

    מאמר זה וכל התוכן באתר נכתב על ידי סהר אוחיון ואנשי מקצוע מנוסים בתחום הרכבים התפעוליים. למידע נוסף היכנסו לעמוד האודות שלנו.

      צור קשר:
      053-611-0592

      או השאר פרטים ונחזור אליך

      בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

      רכב תפעולי מומלץ